ورلڈکپ: ٹیموں کو 30 اپریل تک حتمی 15 کھلاڑیوں کے نام دینا ہوں گے - Latest News Today

Breaking

For latest News from all over the world, be in touch with "Latest News Today"

Thursday 14 March 2019

ورلڈکپ: ٹیموں کو 30 اپریل تک حتمی 15 کھلاڑیوں کے نام دینا ہوں گے

 دبئی: ورلڈکپ کیلیے تمام ٹیموں کو 30 اپریل تک حتمی 15 کھلاڑیوں کے نام دینا ہوں گے۔

آئی سی سی نے ورلڈ کپ کیلیے پلیئرزکے نام دینے سے متعلق قوانین میں تبدیلی کی ہے جس کے تحت اب ابتدائی 30 کھلاڑیوں کے نام دینے کے بجائے 30 اپریل تک حتمی 15 کھلاڑیوں کے ہی نام دینا ہوں گے۔

تمام شریک ممالک کے پاس 22 مئی تک اسکواڈز میں ردوبدل کی سہولت موجود ہو گی، اس کے بعد صرف انجری کی صورت میں ٹیکنیکل کمیٹی کی اجازت سے ہی تبدیلی ممکن ہوسکے گی۔

The post ورلڈکپ: ٹیموں کو 30 اپریل تک حتمی 15 کھلاڑیوں کے نام دینا ہوں گے appeared first on ایکسپریس اردو.



from ایکسپریس اردو https://ift.tt/2W0sP0S

No comments:

Post a Comment